(309)                              SOUS LE RÈGNE DE CHARLES VI.                                   69
Item, je laisse oultre à la fabrique de la dicte eglise pour une foiz x livres Tournois.
Item, à la fabrique de l'eglise de Saint Front pour une foiz x livres Tournois.
Item, à chascun curé de Nuilly pour une foiz vi solz Tournois.
Item, à chascun Compaignon ou chappellain du curé pour une fois ni solz Tournois.
Item, à chascun clerc de Ia parroiche pour une foiz ii solz Tournois.
Item, je laisse à l'ostel Dieu de Nuilly pour une fois x livres Tour­nois, pour avoir draps et couvertures pour gésir les povres.
Item, à la maladerie de Nuilly, pour convertir en necessaires de la dicte maison, pour une fois x livres Tournois.
Item, je laisse aux religieux d'Essomes pres de Chastel Thierry v° escus d'or et les charge, oultre ce que autresfoiz m'ont promis, d'une messe perpetuelle chascune sepmaine à certain autel de leur eglise par un de leurs religieux, qui soit copetée au gros saint.
Item, oultre je les charge de xii messes chanter à note solennel-ment au grant autel, c'est assavoir au premier lundi de chascun mois perpetuelment, sinon qu'il soit feste double, ouquel cas soit transpor­tée à autre jour, et que ce soit enregistré en leur matrologe et escript soubz voirre en un piler ou cuer de leur eglise; et ordonne que l'une des dictes messes soit du saint Esperit et l'autre de Nostre Dame et l'autre de Requiem, et ainsi consequamment, et qu'elles soient sonnées comme il appartient. Etpour ceste charge je leur laisse encores nc escus, et veu! que de cestui argent de vncescus ilz achètent rente pour eulx, ou amendent leur temporel.
Item, je laisse à chapitre de Soissons vtc escus d'or et les charge de douze messes au grant autel perpetuelment sonnées solennelment, c'est assavoir au premier lundi de chascun mois, sinon qu'il soit feste dou­ble, ouquel cas soit transférée à autre jour, et que de ce ilz achètent rente ou amendent leur temporel, et distribuent à chascune messe, comme bon leur semblera.
Item, je laisse pour les escoliers de Saint Nicolas de Soissons, ou